torstai 11. heinäkuuta 2013

Iltapuku-unelmia

Vaikka valmistumisen myötä iltapukujen tarve onkin vähentynyt, on minulla silti vuosittain ainakin yksi juhla jossa voi tarvita iltapukua. Tällä hetkellä iltapuku valikoimani on surkea, vain yksi oranssinpunainen empirelinjainen puku. Pitkäaikainen suosikkini kirkkaan punainen olkaimeton silkki-iltapukuni meni ja kutistui pesussa ja loput ovat, no, vanhanaikaisia ja olenkin päättänyt luopua niistä. Uudelle olisi siis tilaa kunhan raaskin siihen sijoittaa. Olen ajatellut teettää tuon seuraavan puvun ja minulla onkin suuria kuvitelmia sen suhteen. Raharealiteetit vaan meinaavat tulla vastaan. Noh, aina saa unelmoida :)

Molemmat kuvien mekot ovat Elie Saabin käsiäalaa. Saabin puvut ovat upeita; samaan aikaan eteerisiä ja voimakkaita. Voi että jos minulla olisi ylimäärin rahaa, niin juuri hänen pukunsa haluaisin!



























Ylä: www.lyst.com

5 kommenttia:

  1. Mä vähän kuolin, kun näin ton ensimmäisen. Ylivoimaisesti upein mekko, jonka olen koskaan nähnyt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ihan syty tuosta väristä, mutta malliltaan tuo on todella kaunis!

      Poista
  2. Upeita molemmat! Mulla ei ole kanttia poistaa vanhoja iltapukuja, mutta silti on tullut ostettua myös uusia.. Pitäis kyllä reipastua, mutta "eihän sitä taas koskaan tiedä, jos vaikka joskus mahtuiskin vielä tähän" tai "oih, miten mahtavat bileet nekin oli, missä tätä mekkoa käytin!" jepjep :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vaan nyt totesin, että mun ei ole mitään järkeä säilöä kaapissa pukuja joita en käytä ja tosiaan yksi pukuni otti ja kutistui pituudesa (siitä tulee jollain aikavälillä lyhyt mekko)... Mutta, nyt pitää kyllä ensin selvitä näistä huonekaluostoksista ennen kuin voi edes harkita iltapuvun hankkimista :D

      Poista
  3. Vitsi toi eka on ihana. Olis ihan kiva tietää paljonko siihen on saatu mahtumaan helmaan kangasta, ja onko se leikattu osittain kelloon, pakkohan se on, ei tollasta määrää voi rypyttää vyötärölle ilman että näyttää jättitakamuksiselta.

    VastaaPoista